Sayfalar

19 Haziran 2017 Pazartesi

Anika İle Yine Playlist Yapıyorum

Herkese selam. Her ne kadar dinlediğim müzik aralığını çok fazla genişletememiş olsam da birkaç şarkı adı paylaşmayı uygun buldum. Yaz mevsimi geldi ama yaz gelmedi. Bu orantısızlıkla birlikte yaz parçaları da görücüye çıktı fakat kimi ne kadar sevebilirim orası tartışılır. Tümü rock parçalardan oluşan mini playlisti sizlere sunuyorum. İyi dinlemeler.

Otherkin - Enabler
Yayınlandığı kanalın ana sayfasına nal gibi astıkları bu parçayı buldum, getirdim. En baştaki emelim sözlerini çok iyi anımsadığım ama icracısını bulamadığım bir elemanın şarkısını arıyor olmaktı. Ama gelin görün ki bu parçayı ilk beş saniye dinledikten sonra kafamda şimşekler çaktı ve müptelası oldum. Eğer müziğine geleceksek, tipik bir alternatif rock ile karşı karşıyayız. Güftesinden çok bahsedemeyeceğim çünkü ağır aksan dolayısıyla duyduğumu anlayamadığımdan bahsi geçen konuyu bilmiyorum. Grubu kesinlikle tanımıyorum. Rifflere bakıldığında tahminim Manş denizinin ötesinden geliyor olmaları.

Royal Blood - Lights Out 
Klibin rezil rüsva ancak şarkının on numero olduğu İngiliz ikilinin yeni işi. Bununla birlikte başka şarkılar da yayınladılar fakat en çok tutanı ve en sağlam hard rock tınıları olanı bu olduğundan Royal Blood severlerin bağırlarına bastıkları iş doğal olarak bu oldu. Eser yine efsane. Sevgiliye atılan diss'in rock'n roll sosuna bulanmış halini dinliyoruz ve dinlerken neden acaba bu adamlar electro-hiphop duosu gibi görünüyorlar diye kendimize sormadan edemiyoruz. Rock müzik camiası katkılarınıza minnettar haberiniz olsun.

Alice In Chains - Rooster
Grunge çağını başlatan adamların meşhur işlerinden biri ki ben sonradan keşfetmiş bulunuyorum. Ağır başlayan ve nakaratta gitar solosuyla, doksanların bilindik inişli çıkışlı nota karmasını yaratan şarkının, o yılların havasını yüzyıllar geçse de sürdüreceğine olan inancım tam.

Veruca Salt - Shutterbug
''Çılgın'' sıfatının sözlükteki tanımı ( elbette o yıllardaki anlamını göz önünde canlandırmanızı istiyorum), Şebnem Ferah'ın Can Kırıkları şarkısının klibinde kullandığı makyajı yapmış, sırtlarından habire oraya buraya çekilen kızlarımızdan asi bir parça.

Mötley Crüe - Looks That Kill
Glam rock müziğinin efsaneleri ve moda anlayışları bulunduğumuz yüzyılın ötesinde olan Amerikalı grubun bayıldığım şarkıları. Uzun zaman önce izlemiş olduğum dizide isimlerinin zikredildiğini duymuştum ama hiç de merakımı cezbetmemişlerdi. Ardından okuduğum bir yazıda karşılaşınca dinlemeye karar verdim ve olaylar gelişti.


2 yorum:

  1. Başarılı görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasbelkader blogu hatırlamasam sizin yorumu görmeyecekmişim hahah :D
      Teşekkür ediyorum.

      Sil